وبلاگ لیانا

دلنوشته های عاشفانه

دلنوشته های عاشفانه

مطالب و نوشته های عاشقانه زیبا

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

رایتل کمترین نرخ تعرفه ها را داراست !

آیا میدانستید که تمامی تعرفه های رایتل 4 تا 10 درصد از تمامی اپراتورها کمتر است؟

به گزارش ایتور به نقل از روابط عمومی رایتل ، این هفته برنامه مناظره ای از شبکه ی اول سیما با حضور قائم مقام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ، علیرضا شاه میرزایی ، مدیر عامل شرکت رایتل ، مدیر عامل شرکت همراه اول و نادر قاضی پور از اعضای شورای رقابت پخش شد .

مدیر عامل شرکت رایتل عنوان کرد که در تمام این سه سال سعی رایتل بر این بوده که از سپرده هایی که سازمان تامین اجتماعی در اختیار این شرکت قرار داده حداکثر استفاده را بکند ، وی همچنین اظهار داشت در این دوره سه ساله به دلیلی مسائلی همچون تحریم ، رایتل نتواند به اهداف خود دست یابد ولی آینده ی روشنی دارد .

وی همچنین ادامه داد : تعداد مشترکین ما در سال 93 نسبت به سال قبل افزایش 10 برابری داشته است .

مدیر عامل رایتل با عنوان اینکه بیش از 80 درصد مصرف مشترکین رایتل دیتا است تمام سعی ما بر این بوده که خدامت با کیفیت مناسب و همچنین با تعرفه ای منصفانه در بخش اینترنت ، مکالمه و پیامک در اختیار مردم بگذاریم . با این وجود شاهد این موضوع هستیم که تعرفه های رایتل از سایر اپراتور ها 4 تا 10 درصد کمتر میباشد و دارای کمترین نرخ مکالمه بین سیم کارت های اعتباری میباشد .

در بخش دوم برنامه که عصر جمعه به صورت زنده از شبکه یک ، شبکه هر ایرانی پخش می شد مدیر عامل رایتل تاکید کرد که با رویکرد جدید با عنوان استفاده از توان داخلی برای تولید محتوا را دستور کار قرار دهیم .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۲۵
شهربانو فرامرزی